Повідомлення
про запровадження в Кагарлицькому районному суді Київської області електронного обміну електронним документами
Кагарлицький районний суд Київської області повідомляє, що відповідно до наказу Державної судової адміністрації в Київській області № 72 від 31 травня 2013 року Про реалізацію проекту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, з 17 червня 2013 року в суді функціонуватиме система обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу.
Для цього необхідно ознайомитись:
1. Тимчасовим регламентом обміну електронними документами між судом та учасниками судового процессу. (додається)
2. Правилами реєстрації Користувачів та роботи в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу. (додається)
Порядок звернення та організації роботи канцелярії та архіву Кагарлицького районного суду Київської області
Графік роботи канцелярії:
1. Графік роботи канцелярії з 08-30 год. до 13-00 та з 13-45 до 17-30 год. 5 днів на тиждень; пятниця з 08.00 год. до 13.00 год. та з 13.45 год. до 15.45 год.
2. Прийомні дні канцелярії з 08.30 год. до 13.00 год. та з 13.45 год. до 17.30 год. 5 днів на тиждень; пятниця з 08.00 год. до 13.00 год. та з 13.45 год. до 15.45 год.
Графік прийом позовних заяв, скарг,
заяв, апеляційних скарг
1. Заяви, позовні заяви, апеляційні скарги, заперечення, скарги, запити, клопотання, адміністративні позови, кримінальні справи, матеріали приймаються з 08.30год. до 13-00 та з 13-45 до 17-30 год. кожного дня 5 днів на тиждень; пятниця з 08.00 год. до 13.00 год. та з 13.45 год. до 15.45 год.
2. Заяви, позовні заяви, апеляційні скарги, заперечення, скарги, запити, клопотання адміністративні позови, кримінальні справи, матеріали реєструються в розділі "Загальна канцелярія " комп"ютерної прогарами "Документообіг загальних судів", де кожному документу присвоюється вхідний номер.
3. Якщо у громадян є власні екземпляри заяв , позовних заяв , апеляційних скарг , заперечень, скарг , запитів, клопотань, канцелярія суду ставить штамп "одержано" та вказує дату прийняття вказаних вище документів.
4. Після реєстрації в розділі "Загальна канцелярія " комп"ютерної прогарами "Документообіг загальних судів" на позовні заяви, адміністративні позови, кримінальні справи, матеріали, матеріали про скоєння адміністративного правопорушення заповнюється обліково-статистична картка та присвоюється номер справи відповідно до дати надходження та розмежування категорії справ: кримінальна канцелярія, цивільна, адміністративна та канцелярія справ про адміністративні правопорушення.
5. При заповненій обліково-статистичні картці справи з присвоєними номерами ведеться автоматизований розподіл справ на 4-х суддів Кагарлицького районного суду.
6. Справи, що надійшли реєструються у контрольному журналі кожного із суддів, де зазначається номер справи, дата надходження, прізвище позивача, обвинуваченого, правопорушника, дата передання справи суддям та підпис судді за отримані справи.
7. Справи, матеріали суддям передаються на другий день після реєстрації вхідної кореспонденції в розділі "загальна канцелярія" автоматизованої системи "Документообіг загальних судів".
Ознайомлення громадян зі справами,
які знаходяться в провадженні суду.
1. Особи, які беруть участь у справі, мають право ознайомитися з матеріалами справи.
2. Справи для ознайомлення видаються апаратом суду відповідно до чинного законодавства на вимогу :
- прокуророві після пред"явлення службового посвідчення;
- адвокатам, після пред"явлення адвокатського посвідчення;
- іншим учасникам процесу після пред"явлення документа, що посвідчує особу;
3. На заяві особи, що хоче ознайомитись з матеріалами справи суддя, в провадженні якого знаходиться справа накладає резолюцію - дозвіл на ознайомлення.
3. Ознайомлення проводиться виключно в приміщенні суду протягом усього робочого дня суду.
4. Особа, яка одержує справи для ознайомлення розписується в журналі видачі справ для ознайомлення зазначаючи дату та годину видачі.
Ознайомлення громадян зі справами,
які знаходяться в архіві суду.
1 Особи, які брали участь у справі, мають право ознайомитися з матеріалами справи.
2. Справи для ознайомлення видаються апаратом суду відповідно до чинного законодавства на вимогу :
- прокуророві після пред"явлення службового посвідчення;
- адвокатам, після пред"явлення адвокатського посвідчення;
- іншим учасникам процесу після пред"явлення документа, що посвідчує особу;
3. Видача справ з архіву видається для тимчасового користування здійснюється за заявою або за відповідним запитом лише за резолюцією голови суду чи його заступника.
3. Ознайомлення справ з архіву проводиться виключно в приміщенні суду протягом усього робочого дня суду.
4. Особа, яка одержує справи для ознайомлення розписується в журналі видачі справ для ознайомлення зазначаючи дату та годину видачі.
Видача копій судових рішень
1. Видача копій судових рішень проводиться канцелярію протягом всього робочого дня.
2. Видача копій судових рішень видаються особам, які відповідно до законодавства мають на їх одержання на підставі заяви з резолюцією судді в провадженні якого знаходилася справа.
3. Видача копій судових рішень реєструється в журналі видачі судових документів із зазначенням дати, номером справи та підпису заявника.
4. Судові рішення видаються підписані суддями та скріплені гербовою печаткою.
5. У разі, якщо судове рішення не набрало законної сили, про це зазначається на копії, що видається.
Надання інформації на усні
та письмові запити громадян
1. Надання інформації на усні запити громадян по категорії справ адміністративного судочинства (чорнобильцям, інвалідам, дітям війни) надається канцелярією в п"ятницю з 09-00 до 18-00 год.
2. Надання інформації громадянам по інших категоріях справ: кримінального судочинства, цивільного, про адміністративні правопорушення надається кожного робочого дня з 09-00 год. до 18-00 год.
3. Надання інформації громадянам на письмові запити про надання інформації надається за резолюцією голови суду та керівника апарату суду протягом 5-х робочих дні з дня отримання запиту про надання інформації.
Реєстрація електронної пошти.
Користувач який хоче отримувати від суду електронні документи по справах,
повинен мати електронну адресу, яка складається з ідентифікаційного коду
юридичної особи або ідентифікаційного номеру платника податків - фізичної
особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру - серія та номер паспорту
громадянина) та домену @mail.gov.ua. Для того щоб отримати дану електронну
адресу користувачеві потрібно перейти на сайт "Електронний суд" який розміщенний
за адресою www.mail.gov.ua та зареєструватися.
Положення про звернення громадян
Затверджено
Голова Кагарлицького районного суду
__________________ Т.Є. Іванюта
Наказ № 21 від 16 травня 2013 року
Положення
про розгляд звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів
України, листів фізичних та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію та особистий
прийом у Кагарлицькому районному суді Київської області
1. Загальні положення
1.1. Це Положення встановлює особливості розгляду у Кагарлицькому районному суді Київської області звернень громадян (далі – звернення), запитів та звернень народних депутатів, листів фізичних та юридичних осіб (далі – листи), запитів на публічну інформацію (далі – запити на інформацію) та визначає засади ведення діловодства, оформлення, обліку, руху, здійснення перевірок і контролю за виконанням доручень за зверненнями, запитами, підготовки відповідей та опрацювання матеріалів до використання і збереження, регламентує особистий прийом керівництвом суду.
1.2. Положення розроблено відповідно до Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», « Про статус народного депутата України», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та Інструкції з діловодства у місцевому загальному суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 27.06.2006 № 68, Указу Президента «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.08р. №109/2008.
1.3. Звернення, запити на інформацію та листи до Кагарлицького районного суду Київської області можуть бути надіслані поштою, електронною поштою, подані до канцелярії суду громадянином особисто, через уповноважених осіб, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, направлені через органи влади. Скарга в інтересах неповнолітніх та недієздатних осіб подається їх законними представниками.
Звернення можуть бути прийняті на особистому прийомі.
1.4. У роботі зі зверненнями, запитами на інформацію та листами Кагарлицький районний суд в межах компетенції забезпечує їх кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань.
2. Основні терміни, що вживаються в Положенні
Звернення громадян, викладені в письмовій або усній формі, класифікуються на пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності суду, суддів, голови, заступника голови суду, апарату суду, а також думки щодо врегулювання і вдосконалення їхньої діяльності.
Заява (клопотання) – звернення із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією і чинним законодавством прав та інтересів громадян або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності суду, суддів, апарату суду.
Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогами про поновлення прав та захисту законних інтересів громадян.
Депутатський запит – це вимога народного депутата, прийнята відповідно до статті 15 Закону України «Про статус народного депутата України» та статей 21, 22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» дати офіційну відповідь з питань, віднесених до компетенції суду.
Депутатське звернення – це викладена в письмовій формі пропозиція народного депутата здійснити певні дії, дати офіційне роз’яснення чи викласти пропозицію з питань, віднесених до компетенції суду.
Лист народного депутата України, депутата місцевої ради - документ, який супроводжує звернення, що надійшло на адресу депутата, до суду для розгляду по суті або прийняття відповідного рішення в межах компетенції.
Лист – належним чином оформлений лист фізичної чи юридичної особи з метою реалізації їхніх прав, передбачених чинним процесуальним законодавством України (дата, час і місце судового розгляду справи, судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів).
Запит на отримання інформації – це прохання особи чи групи осіб у встановленій формі надати інформацію, що знаходиться у володінні суду.
3. Реєстрація та облік
3.1. Уся кореспонденція щодо звернень громадян приймається канцелярією суду. Під час приймання кореспонденції перевіряється цілісність конверта або пакета, відповідність їх адресування. Кореспонденція, що приймається, перевіряється відповідно до додатка. Кореспонденція, яка надходить до суду електронною поштою, роздруковується на паперових носіях службою діловодства суду та реєструється канцелярією суду.
3.2 Отримані листи громадян підлягають обов'язковій реєстрації в електронному реєстрі автоматизованої системи документообігу суду «Д-3». На листах ставиться штамп, в якому зазначається дата надходження. Датою надходження листів до суду вважається дата їх отримання.
Автоматизовані реєстрація пропозицій, заяв і скарг громадян здійснюються з реєстраційно-контрольних форм шляхом введення в персональний комп'ютер таких елементів: дата надходження звернення; прізвище, ім'я, по батькові, категорія (соціальний стан) заявника; порушені питання - короткий зміст; зміст і дата резолюції, виконавець, термін виконання ( контроль ).
Листи осіб, які беруть участь у справі в якості учасника поцесу, з посиланням на відповідні статті ЦПК України, КАС України, КПК України заявника, які стосуються надання інформації про дату, час і місце судового розгляду справи, інших процесуальних питань, пов’язаних з розглядом конкретної справи, що перебуває в провадженні суддів, реєструються в загальному порядку загальним відділом канцелярії суду та передаються негайно головуючому судді для долучення до матеріалів справи та відповідного реагування згідно з вимогами законодавства.
Працівник канцелярії суду після реєстрації звернення в автоматизованій системі «Д-3» у день надходження або не пізніше наступного дня передає голові суду, заступникам голови суду, керівникові апарату суду, заступнику керівника апарату суду для накладення резолюції та визначення відповідального виконавця залежно від суті порушених питань.
На резолюцію та підпис голові суду передаються запити та звернення, які надійшли від народних депутатів України, Вищої ради юстиції, Уповноваженого Верховної Ради з прав людини, Секретаря Ради національної безпеки та оборони України, Голови Конституційного Суду України, Голови Верховного Суду України, голів вищих спеціалізованих судів, Урядового уповноваженого Європейського суду з прав людини, комітетів і комісій Верховної Ради України, звернення осіб, яким присвоєно звання Герой Радянського Союзу, Герой України, Герой Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня».
На резолюцію та підпис заступникам голови суду передаються всі інші категорії звернень згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».
На резолюцію та підпис керівникові апарату суду передаються звернення щодо організаційного забезпечення роботи суду, скарги на дії працівників апарату Кагарлицького районного суду Київської області.
3.3. Подальша реєстрація документів (звернень) здійснюється в Журналі реєстрації звернень громадян, автоматизованій системі документообігу суду.
Під час реєстрації звернення громадян підлягають обов’язковій класифікації за встановленими статтею 3 Закону України «Про звернення громадян» видами: пропозиції, заяви, скарги, клопотання. Конверти, в яких надійшли звернення, зберігаються разом із цими зверненнями. Письмові звернення, подані під час особистого прийому, також підлягають обов’язковій реєстрації.
Після отримання звернення здійснюється систематизована реєстрація звернення шляхом введення таких елементів: прізвища, імені, по батькові заявника, дати надходження звернення, форми надходження звернення (поштою, електронною поштою, на особистому прийомі, через уповноважену особу, через органи влади, від інших органів, установ чи організацій), ознак надходження звернення (первинне, повторне, дублетне, неодноразове), виду надходження (пропозиції, зауваження), заяви (клопотання, скарги), суб’єкта звернення (індивідуальне, колективне, анонімне), типу звернення (телеграма, лист, усне), категорії авторів звернення (учасник війни, інвалід Великої Вітчизняної війни, учасник бойових дій, ветеран праці, інвалід I групи, інвалід IIгрупи, інвалід III групи, дитина-інвалід, одинока мати, мати-героїня, багатодітна сім’я, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, Герой України, Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної Праці, дитина, інші категорії), соціального стану авторів звернень (пенсіонер, робітник, селянин, працівник бюджетної сфери, державний службовець, військовослужбовець, підприємець, безробітний, учень, студент, служитель релігійної організації, особа, що позбавлена волі, інші), дати, індексу, контролю, основних питань, які порушуються у зверненні, змісту і дату резолюції, прізвища виконавця, терміну виконання, дату направлення відповіді заявнику.
3.4 За результатами розгляду звернення відповідальним працівником можуть бути внесені такі результати: вирішено позитивно; відмовлено у задоволенні; дано роз’яснення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; не підлягає розгляду відповідно до статей 8 Закону України «Про звернення громадян».
3.5. Якщо в резолюції зазначено декілька виконавців, то перший із них є відповідальним за виконання документа (підготовку проекту відповіді) і йому в установленому порядку передається документ. Працівник по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації оперативно передає копію документа решті вказаних у резолюції осіб під підпис з одночасним повідомленням строку розгляду документа. Не пізніше ніж за два дні до закінчення терміну виконання працівник відділу по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації попереджає про це виконавця.
Співвиконавці повинні за вимогою відповідального виконавця подати у встановлений термін усі необхідні матеріали.
3.6. У разі коли за результатами розгляду звернення необхідно повідомити іншу організацію, на першому аркуші контрольного звернення робиться відмітка «Контроль».
3.7. У разі надходження повторних, дублетних, неодноразових, колективних звернень їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідній графі робиться позначка.
3.8. Колективні звернення громадян реєструються з позначкою «Колективне» за прізвищем першого заявника, якому і надсилається відповідь.
4. Порядок розгляду звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів, листів, запитів на інформацію
4.1. Порядок розгляду звернень громадян (пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг).
У зверненні громадян вказуються прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина та викладається суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути надруковане або написане від руки, підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Електронне звернення повинно обов’язково містити електронний підпис.
Звернення, оформлене без дотримання вказаних вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями в термін не пізніше як через 10 днів від дня його надходження. Копія такого звернення залишається у працівника зі зверненнями громадян та надання інформації Березанського міського суду.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також те, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються і повторні звернення від одного й того ж громадянина з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до повноважень Кагарлицького районного суду, то таке звернення у п’ятиденний термін із дня його отримання пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі із супровідним листом. Про це повідомляється суб’єкту подання звернення.
У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, воно в той же термін повертається автору звернення з відповідними роз’ясненнями.
Після опрацювання звернення разом із матеріалами повертається працівникові по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації для відповідного зберігання.
Термін розгляду звернень, які не потребують додаткового вивчення, становить 15 днів. У разі необхідності додаткового вивчення матеріалів термін розгляду звернення не повинен перевищувати одного місяця. Якщо у місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, голова суду та його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Після підготовки проекту листа-відповіді відповідальним виконавцем цей лист разом зі зверненням передається на підпис голові суду, його заступникам, або керівнику апарату суду.
4.2. Порядок розгляду запитів та звернень народних депутатів України.
Відповідь на депутатський запит надсилається народному депутату не пізніше ніж у 10-денний термін та підписується головою суду.
Депутатське звернення є обов’язковим для розгляду протягом не більше 10 днів з моменту одержання і підписується головою суду.
4.3. Запити, які надійшли від Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, Глави Адміністрації Президента, Прем’єр-міністра України та віце-прем’єр-міністрів України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Секретаря Ради національної безпеки та оборони України, Голови Конституційного Суду України, Голови Верховного Суду України, голів вищих спеціалізованих судів, Голови Вищої ради юстиції, Генерального прокурора України, Голови Державної податкової адміністрації України, Голови Державної судової адміністрації України, Голови Центральної виборчої комісії України, Голови Служби безпеки України, Голови Державної митної служби України, Голови Державної прикордонної служби України, керівників, заступників керівників міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади, державних установ іноземних країн і міжнародних організацій (їх представництв), а також запити і звернення народних депутатів України, комітетів і комісій Верховної Ради України, осіб, яким присвоєно звання Герой Радянського Союзу, Герой України, Герой Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», розглядаються у першочерговому порядку.
4.7. Звернення, запити на інформацію, листи вважаються опрацьованими, якщо порушені в них питання розглянуто по суті, ужито необхідних заходів, надано відповідь заявникам у письмовій (електронній) формі, а також якщо порушені питання письмово зняті з розгляду заявниками.
4.8. За підсумками вирішення звернень може бути прийнято одне з таких рішень:
задоволено – ужито заходів до повного або часткового поновлення прав і законних інтересів заявника. Не може вважатися задоволеним звернення, рішення за яким прийнято не за вимогами громадянина, а за результатами виявлених недоліків або порушень закону;
частково задоволено – звернення, в якому міститься дві чи більше вимог і за результатами перевірки якого не всі з них визнані обґрунтованими;
повторно задоволено – звернення, за яким раніше приймалося рішення про відмову в задоволенні. При цьому первинне рішення за цим зверненням повинно скасовуватися;
відхилено – вимоги заявника, викладені у зверненні, визнані необґрунтованими;
роз’яснено – за зверненням, у якому не містилося прохань про задоволення будь-яких вимог або клопотань, надано роз’яснення з питань правового характеру.
4.9. Під час розгляду звернень забезпечується нерозголошення відомостей про особисте життя громадян без їхньої згоди та задовольняється прохання щодо нерозголошення анкетних даних і домашньої адреси.
4.10. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадянина в письмовій або електронній формі з посиланням на чинне законодавство і викладенням мотивів відмови. При цьому вказуються заходи, які вживались для перевірки цього звернення.
4.11. Відповідь за результатами розгляду колективного звернення (якщо звертаються двоє і більше громадян) надсилається тому громадянину, який у зверненні підписався першим або адреса якого вказана. У тексті відповіді потрібно вказувати загальну кількість громадян, що звернулися.
4.12. Розгляд звернень юридичних осіб, громадських організацій, благодійних фондів тощо здійснюється в аналогічному порядку.
5. Контроль за розглядом звернень громадян
5.1. Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян у межах визначених повноважень здійснюється працівником по роботі зі зверненнями громадян та керівником апарату суду.
5.2. Для запобігання несвоєчасному виконанню доручень, а також усунення причин, що затримують виконання доручень за найбільш резонансними зверненнями, посадові особи, які наділені функцією контролю, зобов’язані у процесі контролю розгляду звернення своєчасно доповідати відповідним керівникам про хід виконання цих доручень з посиланням на причини затримки, а також, у разі потреби, витребовувати від відповідних посадових осіб інформацію з цих питань.
5.3. Доручення з резолюцією «ТЕРМІНОВО» виконуються протягом п’яти робочих днів, якщо іншого терміну не встановлено резолюцією керівництва суду.
5.4. Керівник апарату або його заступник зобов’язані:
об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряти звернення;
невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які спричинили порушення;
забезпечувати поновлення порушених прав, невідкладне виконання прийнятих рішень під час розгляду звернень;
письмово повідомляти заявника про результати перевірки звернень і суть прийнятого рішення;
уживати заходів до усунення причин, що породжують звернення громадян, систематично аналізувати хід цієї роботи.
6. Узагальнення, аналіз письмових та усних звернень громадян і юридичних осіб
6.1. Письмові (електронні) та усні звернення громадян повинні систематично, але не менше одного разу на півріччя, узагальнюватися та аналізуватися з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян. Особливу увагу слід звертати на усунення причин, які є підставою для надходження звернень громадян, а також змушують громадян звертатися до вищих та центральних органів державної влади, редакцій засобів масової інформації з питань, які можуть і повинні вирішуватись адміністративними судами.
Таке узагальнення працівником по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації здійснюється двічі на рік: за перше та друге півріччя – шляхом складення аналітичної довідки.
Крім того, в аналітичній довідці також відображається робота за результатами розгляду запитів на інформацію та листів.
7. Особистий прийом громадян керівництвом суду
7.1. Особистий прийом громадян у Кагарлицького районного суді здійснюється за адресою: вул. вул. Московська,3 м. Кагарлик, 09200
Особистий прийом громадян проводиться в установлені дні та години в зручний для громадян час та відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку роботиКагарлицького районного суду Київської області.
7.2. Для забезпечення умов реалізації громадянами своїх законних прав та інтересів прийом громадян здійснюється головою суду, його заступниками та керівником апарату суду.
7.3. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Кагарлицького районного суді розміщується на офіційному веб-сайті суду тастендах, що знаходяться в приміщенні суду на першому поверсі 5-ти поверхового будинку.
Графік прийому громадян суддями та керівником апарату Кагарлицького районного суду
Голова суду Іванюта Т.Є.
приймальні дні: вівторок з 09-00 до 11-00 год.
В.о. заступника голови Кириченко В.І.
приймальні дні: четвер з 09-00 до 11-00 год.
Суддя Закаблук О.В.
приймальні дні: п»ятниця з 09-00 до 11-00 год.
Суддя Шевченко І.І.
приймальні дні: понеділок з 09-00 до 11-00 год.
Керівник апарату суду Комлик Н.О.
приймальні дні: понеділок з 09-00 до 13-00 год.
вівторок з 09-00 до 13-00 год.
червер з 09-00 до 13-00 год.
7.4. Під час проведення особистого прийому громадян разом з ними можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлено в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
Особистий прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюється на загальних підставах, у разі потреби – за участю перекладача.
Особи, визнані судом в установленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
7.5. Письмові звернення, які подаються на особистому прийомі, реєструються відповідно до цього Положення.
7.6. Громадянин має право звернутися до посадової особи як у письмовій, так і в усній формі.
7.7. Громадяни інформують відповідального працівника про наявність раніше поданих звернень з питання, що порушується заявником. Якщо такі мали місце, надають інформацію (повідомлення) про наслідки їх розгляду.
7.8. Особистий прийом громадян здійснюється у порядку черговості.
Прийом осіб, яким присвоєно звання Герой Радянського Союзу, Герой України, Герой Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», здійснюється першочергово та особисто головою суду.
7.9. Не допускається з’ясування відомостей про громадянина, що носять суто особистий характер і не стосуються його звернення.
7.10. Список громадян, яких записано на особистий прийом до голови суду, його заступників або керівника апарату суду, складається працівником по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації.
7.11. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то такі звернення реєструються, розглядаються, формуються у справи у тому ж порядку, що й звернення, які надійшли поштою. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово у терміни, встановлені законодавством.
7.12. Дані про особу, яка звернулася на особистому прийомі, короткий зміст питань, з якими вона звернулася, а також про взяття на контроль і результати розгляду звернень, що надійшли під час особистого прийому, фіксуються в журналі обліку особистого прийому громадян.
7.13. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося, проводиться у разі, якщо питання, порушене у попередньому зверненні, не було вирішено по суті.
7.16. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Кагарлицькому районному суді розміщується на офіційному веб-сайті суду таофіційних стендах в приміщенні суду.